Astro Radio telah melancarkan talian Kami Care Helpline khas kepada rakyat Malaysia yang terjejas akibat pandemik COVID-19 untuk memohon bantuan menerusi talian WhatsApp dari kesemua jenama Astro Radio.
Pelbagai barangan keperluan harian seperti beras, gula, garam, tepung, biskut, teh, makanan dalam tin dan mi segera akan diberikan kepada pemohon yang terpilih.
Menurut Kenny Ong, Ketua Pegawai Eksekutif, Astro Radio, beliau mengharapkan inisiatif ini sedikit sebanyak dapat membantu masyarakat yang terbeban akibat situasi sukar ini.
“Kami berharap Kami Care Helpline membantu lebih ramai rakyat Malaysia mendapat barangan keperluan harian mereka ketika waktu sukar ini. Kami berusaha untuk meningkatkan sokongan bantuan dan jangkauan kami kepada mereka yang memerlukan menerusi kempen ‘Kami Care’ dan berkongsi lebih maklumat pada masa akan datang.”
Permohonan boleh dibuat menerusi talian WhatsApp ZAYAN pada bila-bila masa di 016-9175555 dan sertakan nama penerima, nombor telefon, alamat rumah, dan maklumat ringkas mengapa anda memerlukan bantuan ini.
Pemohon yang layak akan mendapat makluman dan barangan keperluan akan dihantar kepada pemohon.
Layari https://zayan.my/khas/kami-care-helpline untuk maklumat lanjut
Filled Under :
*Kami mempunyai hak untuk memadamkan komen yang menyentuh sensitiviti/tidak bersesuaian.